Kul idé |
<< < (2/4) > >> |
idalinda: :thumbsup: Funlight skulle behöva anmälas ... här använder vi den som myrgift men oj vad jag skämdes när jag köpte den :shy: |
hemul: Myrgift? Du borde skriva och tacka dem för deras utmärkta produkt! :surprised: |
Langhol: Funkar det mot myror? :blink: Jag hatar myror så det skulle vara toppen att "förgifta" dem med Funlight! :w00t: |
MiaP: Det är helt suveränt som myrmedel. Dom dör som flugor. :clapgrin: :crazy: :guns: :kungfu: |
Pippiputti: Jag var och passade på att köpa Fun light på ICA förra veckan då de hade erbjudande (för myrutrotning). När jag kommer fram till hyllan med "saften" står en mamma där med sina barn och de får välja vilka smaker de vill ha. Tänkte säga något men jag vågade inte, skulle kanske frågat om hon verkligen skulle ge detta till barnen och ifall hon frågat varför jag köper det själv så kunde jag svarat att det var det bästa myrdödarmedlet som finns. Gjorde en ny liten rabatt för ett par veckor sedan och det var ett bo med svartmyror någonstans där. Några timmar senare så kryllade rabattkanten (bambukant) av myror, den var alldels svart. Så jag slog på ett par dl fun och dagen efter såg jag 2 myror. |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |