Bästa hemulbrödet
<< < (19/22) > >>
kwidell:
Citat från: hemul skrivet 2009.07.25 - 03:58:15

Sesamfrö låter som en jättebra idé! Kunde du inte ha kläckt den innan jag beställde från Borgeby va?  :smack:

:lol: .. tänkte inte på det! :smack_head: .. ska genast åka tillbaka i tiden och säga åt dig att beställa Sesamfrön! :lmao:

Okey, så de ska stekas på svag värme i Smör.. rikligt med smör ger lite knapersega kex.. och mindre smör ger torrare kex! .. alternativt torka dem i ugnen då..  :lol: Låter tillräckligt enkelt tycker jag!  :nod-yes:..
Måste provas!! :w00t: ... snart dax att baka endå!.. Hemulisarna börjar ta slut IGEN!!!  :max-shock: bakade ju en Monstersatts sist!.. men tro attan heller att de räckte länge endå.. nä nä! de blir vackert uppätna i rasande fart!  :laugh: ... klart det föresten!.. de är ju GOA!!! :dribble:  :lol:
hemul:
Det var nästan godare med flott, men jag hade inget mera.
kwidell:
Ok.. värt att notera!... blev de lite saltare då kanske?...  om man ska göra Kwimulvarianten så tror jag nog att det är gott att steka i kokosfett!.. eller vad tror du?
hemul:
Vad är kwimulvarianten?
kwidell:
 :mad_roll:.. hade skrivigt ett inlägg här ovan.. ang Kwimulvarianten... men det verkar vara borta..??  :blink: ..

nåväl.. jag funderade kring om det inte skulle gå att göra typ Chokladkex och liknande på detta sätt också.. mera som kakor liksom... att man gör det av Kwimulsmeten med andra ord!  :flirting: ... vad tror du?
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida