Bästa hemulbrödet
<< < (5/22) > >>
Langhol:
Jag är nog lite som dej idalinda :rolleyes: Det är lika bra att slå på stort när man ändå håller på. Iallafall när det är beprövade recept. Jag får en massa matlådor med mej till jobbet nu. Det hade jag aldrig förr :smile:
idalinda:
Det värsta var nog att byttan var jättetung i början  :whink: .

Jag tror att jag kommer att försöka göra nästa gång ( jo det blir en nästa gång) lite större brödrundor, så att man kan vika och rulla dom som tortillas.
De håller ihop väldigt bra , lite extra salt kan tilläggas på reseptet för den som inte försöker undvika det.
Men lite smör  och annat gott på den gör att man inte saknar saltet heller.

Jag testade några med lite strösocker på och hade grädde och jordgubbar på den som en bakelse, fungerade utmärkt även där !
hemul:
Pu! Jag var så orolig att du inte skulle gilla det/att det inte skulle bli bra! Efter allt det där jobbet, menar jag.  :yay:

Jag gjorde stora runda en gång, som småpizzor. Men det var segt att byta plåt så ofta.  :blush:

Citat

lite extra salt kan tilläggas på reseptet för den som inte försöker undvika det.

Det står salt.  :tongue_wag:

Citat

Jag testade några med lite strösocker på

:big_oops:
idalinda:
jap jap nypa salt till äggvitorna, men min nypa var nog lite liten för den tredubbla satsen, så nästa gång tar jag lite extra nypor  :lol:
hemul:
Men idalinda, du sa aldrig hur de funkade till tacos. Jag vill veta!  :sneaktongue:
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida