Bättre att vara fet än att banta - Fredrik Nyström
<< < (5/7) > >>
hemul:
Asså, den där Agnes Wold-podden... Har hon gått och blivit alldeles snurrig? Förut tyckte jag hon var motvalls på ett bra och konstuktivt sätt. Nu verkar hon bara vara emot allt av princip. Tvätta händerna hjälper inte mot smitta - det gör det värre. Semmelweis hade väl fel då. :confused3:
Subcalva:
Jag håller med - hon är verkligen en frisk fläkt men ibland gör hon uttalanden som verkligen får att undra över hur hon tänker...

:smack_head:
hemul:
Hör du hört podden? Nästan varenda uttalande hon gör tänker man VAAAA?  :shock:

Tacka vet jag Hemma hos Mark och Jonas. Den podden förstår jag mig på!  :lol1:
Subcalva:
Nä jag får ta och lyssna på den. Måste byta podapp som kan hålla reda på enstaka poddavsnitt.
Jag kör den inbyggda i iPhone och den schabblar bort en massa avsnitt - och förmodligen vet jag redan vad du tycker om iphöne  :tongue_wag:
hemul:
Ligger ju på SR. Deras app funkar bra tycker jag. Man ser vilka avsnitt man hört, kan lista favoriter osv. Enda klagomålet jag har är att man inte kan spela flera avsnitt av ett program på raken. Väldigt irriterande om man är ute att behöva stanna för att starta nästa. Av den anledningen laddar jag ner på mp3-spelare för att lyssna när jag ska sova. Det och att det är onödigt att dra ur batterierna på mobilen när man är hemma och inte vill jag att den börjar brinna bredvid kudden heller.

Har provat massor med podappar, men inte hittat nån jag gillar. De är så krångliga med en massa skit jag inte är intresserad av. Och stora. Min version av Android (eller om det är modellen på telefonen) tillåter inte att man installerar program på SD-kortet. Det visste jag inte när jag köpte den och brydde mig inte om att det inte var så stort minne eftersom jag har stort SD-kort. Nu är skiten full, måste avinstallera grejer hela tiden.  :mad_viking:
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida