Blodpropp
Sorla:
Jag trodde inte artrossmärtan kom så plötsligt med jätteinflammation och svullnad. För mig har det smugit sig på. Och artrosen i stortån värker i början när jag går, men efter en halvtimme eller så avtar det och känns bättre. De säger ju att rörelse är bra vid artros, och det är min upplevelse med. Jag får mer besvär i tån om jag har varit en längre period i stillhet. Men svullnad och feber i lederna har jag aldrig haft. Jag tror/hoppas din feber i tån beror på något annat.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
hemul:
Det jag har i fingrarna har varit så, fast utan svullnad. Men där är det ju inget som gnager mot knölen hela tiden. När jag fick i vänstra handen pluppade det ju upp horn på fingrarna inom loppet av några timmar. Kände mig som en jäkla alien.
Sorla:
Och mitt som har gått så lååångsamt. Det skiljer sig verkligen åt!
Jag överväger att ta tag i problemet med min högertå. Jag kan inte gå normalt längre utan linkar fram. Igår var vi på promenad ett par timmar, men jag kan inte ta full steglängd. (Tydligen var infon om en halvtimmes uppvärmning gammal erfarenhet. Det har blivit sämre med tån. ) Och dan efter, som idag är det ännu värre, så det gör ont bara att lägga vikten på hela framfoten. Jag går mer och mer på utsidan av foten. :tongue_wag:
Men jag hoppas verkligen inte att det är artos i din tå! Konstig tå att börja med dessutom. Brukar det inte börja i stortån?
hemul:
Ingen aning. Men vad är det för fel med din tå då? Vet du det?
Sorla:
Jag antar att det är artros. Eller, har antagit. Kanske borde jobba mer faktabaserat med tån....😁
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida