Konstiga utslag
berittis:
Ja, det var ett tag sedan. Jag har visserligen kollat då och då men inte skrivit.
Hoppas att du kommer på vad det beror på så att det ev. kan åtgärdas. :smile:
hemul:
Citat från: berittis skrivet 2016.08.11 - 15:47:06
Ja, det var ett tag sedan. Jag har visserligen kollat då och då men inte skrivit.
Vafföde? :worried:
Citat
Hoppas att du kommer på vad det beror på så att det ev. kan åtgärdas. :smile:
Får väl se. Jag tvivlar. Får väl hoppas på att det går tillbaks till tidigare nivå iaf.
berittis:
Jag har varit så väldigt trött, anemi, fått järndropp några gånger. Dessutom tjocktarmsinflammation. Var i Spanien från 21 maj tom 19 juni och när jag kom hem igen så hade jag tid för koloskopi. En bit av tjocktarmen var alldeles grå och inflammerad så nu äter jag förutom kortison, som jag ätit sen i början på året, också Azathioprin. En medicin med läskiga biverkningar men jag kände att jag inte har något val. Hade jag inte själv sett hur tarmen såg ut så hade jag vägrat att ta medicinen. Ska gå i pension sista augusti (skulle ha gått sista oktober eg.) för medicinen bryter ner immunförsvaret och då vill jag inte vara på jobbet när höstförkylningarna börjar. Det är ju så många där så det är alltid nån som är förkyld. Jag går och lägger mig kl. 20 varje kväll och då hinner jag inte sitta vid datorn så mycket. :sad:
hemul:
Men hjälp! Vad hemskt det låter. Vet man varför det blivit som det blivit? :shock:
Men vad fint att du kunde ta pension lite tidigare. Och hoppas verkligen inte att du får avdrag för de månaderna! Är du sjukskriven fram till dess nu då?
Hoppas den otäcka medicinen gör sitt jobb ivf så du blir bättre snart! :flowers:
berittis:
Jag har ju alltid haft problemmage men den blev så mycket bättre när jag började med LCHF. Förra året tog jag MSM som skulle vara så bra för allt möjligt men det var då de verkliga problemen började. Höll på i 2 mån men fick lov att sluta. Men magen har bara blivit sämre. Jag åt kortison under några veckor men fick byta till långtidskortison. Hjälpte tydligen heller så nu blev det den läskiga medicinen. Jag hoppas att den hjälper för jag vill verkligen inte äta den länge. Jag är inte sjukskriven av doktorn men jag har sjukskrivit mig själv några dar men på måndag ska jag jobba igen.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida