Behöver råd av sömnadskunnig

<< < (2/11) > >>

skogsstjrna:
Jag är som du, kan inget om sömnad och vill heller inte. Jag köpte för några år sen en begagnad Husqvarna. Mest för att de är bäst, kommer ju från Jönköping...  :cool:
Men det jag tittade på var motorstyrka, ville att den skulle kunna köra över ett par tre lager jeanstyg, och då krävs en del kraft.
Köpte en begagnad som var genomgången och hade några månaders garanti. Till det lilla jag sytt har den funkat bra. Men om den har strechsöm vet jag inte... Men, varför inte kolla begagnatmarknaden, det är väl många som byter upp sig till de senaste häftigaste maskinerna? Jag köpte min i symaskinsaffär, alltså, inte på blocket.

hemul:
Jag har en sån där gammal grön Husqvarna. Men den krånglade sist jag använde den för 15 år sedan. Det skulle kosta runt 1000 att få den genomgången så det verkar inte lönt.

skogsstjrna:
Vacker grön hamrad metall? De är så fiiina.  :whistle:
Men har den inte stretchsöm är det kanske dags att byta upp sig till en nyare Husqvarna.  :bg:

idalinda:
Min mormor har en sådan gammal grön husqvarna  :max-shock:, hon fyller 90 år  :whistle:om ett par veckor .

hemul:
Min är grön men inte knottrig. Som stuvad spenat i färgen och högblank.  :cool:

Titta va ja hitta nu då! Min prisklass helt klart, men det står inte mycket om'en.  :smack:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80115686

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida