Behöver råd av sömnadskunnig
<< < (6/11) > >>
hemul:
Nån som känner till Coops symaskiner? Forum har superrea här i stan. Jag var där i helgen och då såg jag en symaskin för 700 nånting som var nedsatt 900:-. Tror det var derasat eget märke, Hugin. Modellen hette Cerina eller liknande.

Hade redan handlat så mycket mat och var allmänt less, så jag orkade inte med det just då. Men jag funderar på att åka ut igen och se om den finns kvar. Borde ju vara bättre än en maskin som är billig från början eller? :goggle:
Vira:
Tycker du ska slå till :thumbsup: du får en bra maskin till bra pris.
hemul:
Damnation!  :fork_off:

Nu har de "50% på alla reapriser" så jag åkte ut. Suck. Det fanns bara skyltmaskinen kvar och den ville de inte sälja för den kanske inte var OK. Jaha, då tänkte jag ta den andra reamaskinen som var nedsatt till 1300 någonting och faktiskt såg mycket fräschare ut. 750: lät ju ändå rätt bra. Då visade det sig att det bara var 50% på "utvalda varor" som låg på "fyndtorget". När jag påpekade att det stod "på alla reapriser" blev jag upplyst om att det inte var reapris på alla rödmärkta varor. En del röda priser var kampanjpriser.  :so_mad: :puke1:

Lidl har en symaskin denna vecka men den var inte billig. Det blir nog IKEA-skiten.   :sosad:
http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20080131.p.Datorstyrd_symaskin
Vira:
TYPISKT :fork_off:

Kan du inte sätta dit dom på missvisande reklam. Står det inte skyltat tydligt att just den prylen är kampanjpris så gäller väl röd lapp reapris :so_mad:
lidl maskinen är en dyrare sort den här gången :mad_roll:
hemul:
Det är ännu värre. När var jag ut i fredags drog de inte av varken bonuschecken eller kopongen på ett gratispaket räkor jag hade och en reavara blev instämplad på fullpris. Men det fixade de nu.

Köpte ivf en massa bra knivar för 25-30 spänn styck. Bl.a. en urbeningskniv som jag alltid velat ha.  :lick:

Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida