Bookias icke sammanhängande språkliga uppkastningar

<< < (2/33) > >>

hemul:
Men DÖR man inte då?  :max-shock:

idalinda:
Det verkar vara många som håller på med detta och de verkar vara helt levande  :blink:.
Man dricker naturligtvis under fastan, och när man lägger perioden från mitten av dagen till mitten av nästa dag får man äta ändå varje dag ...

Om någon är nyfiken kan jag försöka hitta någon info om det , kanske på engelska ...

Bookia:
Ja tack!  :bg:

Jag känner mig lite smått desperat här. Måste gå ner i vikt innan mina knän är helt söndertrasade. De ska ju hålla i par decennier till.  :neutral:

hemul:
Är det inte det som kallas Intermittent Fasting eller liknande? The Worrior Diet är väl en variant av det. Då äter man på kvällen, tror jag. Det var någon här som höll på med de förut.

Bookia:
Har googlat och hittat detta.

Låter som något för mig. När jag käkade SLV så gillade jag känslan att vara hungrig, det jag inte förstod då var ju att det jag gillade var ketosen och att känna mig hög, då jag kunde hålla igång i en hel dag, oftast fler, utan att äta någonting. Så detta borde passa mig.

Ska testa. Tack för tipset.  :thumbsup:

BTW....Hemul, vad är dessa 'smörklickar' som man tilldelas och stjärnor under ens nick?  :blink:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida