GMO

<< < (6/7) > >>

Sorla:
Senaste gången jag skulle köpa BH ville expediten pracka på mig en fylld BH som gav en byst som skulle gjort Dolly P avundsjuk. Helt sjuk! Mina stackars ärtor kände sig väldigt ihopträngda. Jag kan säga att expiditen fick behålla sin BH.  :tongue_wag:

berittis:
 :laugh: Ja, lagom är ju bäst. Får se senare vad det blir.  :smile:

hemul:
Jag använder inte BH. :shy:

Jag struntar i att de hänger numera. Det är så jäkla obekvämt. Slängde BHn någon gång efter gymnasiet och sen har jag inte använt utom till fest någon gång (för hundra år sedan) när jag haft någon tunn blus eller så. Äger inte längre någon. Hade en sån där tunn, stretchig köttfärgad sak som hängde med för nödbruk i säkert 20 år, men nu har den försvunnit också.

Sorla:
Trots att jag har ganska timida rackare skulle jag inte klara mig utan BH. Det gör ju ont att springa eller hoppa utan BH. Och känns naket att vara utan. En väl utprovad BH som sitter bra är inte obekvämt. Men det är såklart en vanesak att ha något som sitter fast runt bröstkorgen. Jag började med mjuka varianter. Typ sloggy som man drog på sig över huvudet. Nu är det såna jag använder när jag yogar. Annars har jag vant mig med bygelBH. Men den måste sitta bra. Det får inte trycka eller skava.

Mynlen:
viktigast är att det sitter tajt runt kroppen. det ska självklart inte skava men om den är för lös är det inte bra, ger inte det stöd det ska. (det flesta kvinnor har där fle stl). Jag klarar mig inte heller utan bh, för stora och för klibbiga därunder om jag inte har en bh :) och... med bra bh kan man se ut 5 kg lättare!

(tråden handlar om GMO och vi babblar om underkläder...)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida