Magproblem
hemul:
Idag var det normalt så jag törs ge mig ut på en cykeltur.
Det är en till grej som liknar det gamla precis. Även om det inte är riktig diarré (mer krämigt :tongue:) så är det som om det aldrig tar slut. Man känner direkt att finns mera och så får man vänta en stund och gå igen. Och igen och igen. Så brukar inte tillfällig diarré vara. De spruttar det ju på tills det är slut liksom.
Ska väl inte måla fan på väggen, men tänkte att det är bäst att förbereda sig ifall att. Tänker inte gå lika länge som förra gången en gång till. Alla medel är tillåtna! :fork_off:
hemul:
Citat från: berittis skrivet 2014.01.11 - 18:25:01
:there: Usch, det verkar ju inget vidare. :shake_head: Jag förstår att du är orolig.
Nu är det ju dig det gäller men jag måste inflika att mina magproblem var superkonstiga. Blev otroligt gasig och det luktade surströmming! I normala fall gillar jag ju surströmming men vill inte att mina fisar ska lukta det. Sen varierade konsistensen också men mest lös, t.o.m. riktigt lös så jag stannade hemma från jobbet. Men det gick över och jag hoppas verkligen att det gör det för dig också.
Mitt luktar också konstigt! Svavel, tror jag. Som bränt hår.
ursprungsliv:
Jobbigt. Samtidigt har du ju något att berätta för läkare om det blir värre/ inte går över. De måste ju kunna kolla om det är någon speciell bakterie, så du får rätt sorts antibiotika isf.
berittis:
Ja, svavel är nog rätt beskrivning på lukten. Magen är bra just nu och jag är inte lika gasig men när det kommer så luktar det svavel! Mellan varven är det krämigt för mig också. Men jag slarvar ju med laktosen ibland. Gillar inte laktosfri grädde med kerragenan i så jag kör vanlig men kommer inte alltid ihåg att ta laktas. Min man har också problem med laktos och han märker direkt om han slarvat.
hemul:
Det gick över. Hade diarré ett par perioder till, men sen dess ingenting - ta i trä. Vad mera är, jag böhöver inte längre äta surkål för att magen ska funka. Så summa summarum så är magen bättre än den varit sedan jag fick den där bakterieinfektionen för x antal år sedan. Fattar som vanligt ingenting, men det är väl bara att tacka och ta emot. :neutral:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida