Linikas Kostkoll
Ninnan:
Vad jag har förstått efter två och ett halvt år äter jag mycket mer protein än innan.
K a n någon äta 75-80% fett? :shock: absolut inte jag!
hemul:
Lätt som en plätt. Ett kokt ägg utan någonting till är ~65 E% fett, kokta äggulor 78 %, sidfläsk 81 E%. Ät några äggulor som de är eller några skivor kallt rökt fläsk och du är där.
Ninnan:
Äter du ägg och fläskkött jämt? :blink:
Jag har inte ätit fläsk eller nöt på tre veckor. I affären nuförtiden vill jag inte se det.
Undrar hur det här kommer att sluta.. :cool:
hemul:
Nä, men det finns väl fett nötkött också. Jag försöker att inte äta så mycket fläsk iom omega-6, men jag gillar det. Allt som behövs är ju att köttet inte är jättemagert och att man steker i rejält med smör eller gör en gräddsås. Jag försöker helst ligga under 70 E% nu och det är ett skit. Samma snålande med stekfett som förut! :cry:
Linika:
Citat från: Ninnan skrivet 2012.02.20 - 19:49:55
Vad jag har förstått efter två och ett halvt år äter jag mycket mer protein än innan.
K a n någon äta 75-80% fett? :shock: absolut inte jag!
Jag var uppe i 72% häromdagen, och det var lätt som en plätt :o så länge man inte snålar på smör, grädde och ost tycker jag att det är jättelätt att komma upp i stor andel fett :D
(men så fort någon försöker ta bort ens fett så blir det helt plötsligt svårt >.> )
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida