Subcalva

<< < (3/11) > >>

Ninnan:
Jag är jättesnäll och har aldrig mens!  :wave:

Subcalva:
Riktigt så lättskrämd är jag inte  :lol:

Men på tal om mens så var det ytterligare ett problem jag upplevde under LCHF-tiden. Jag fick väldigt riklig mens och otaliga mellanblödningar. Jag är dock mer inne på att det berodde på omega3 (som minskar blodets koaguleringsförmåga) men LCHF gjorde det inte heller bättre. Vid ett besök hos gynekologen så kunde hon konstatera att jag hade väldigt mycket myom. Efter närmare två år har det blivit bättre även om cyklerna 2-3 dagar kortare än normalt.

Mynlen:
och jag bara tjatar om att mensen gör att jag inte går ner i vikt :) Men som du, jag blöder mer, jag har en hormonspiral och jag hade slutat blöda (skööööööööööönt) men nu har det börjat igen osv.

Hemulen ska man däremot se upp för, hon bankar alla regelbundet i huvudet. så här:  :club_idiot:

Jag trivs här, just för att man FÅR säga om man inte är 100% övertygat om att LCHF är det enda rätta. Här kan man fundera utan att bli nerhugget!

Linika:
Jag tycker NOLM var ett ruskigt bra uttryck! Det går ju till och med att uttala  :yay:

idalinda:
Citat från: Linika skrivet 2012.02.16 - 15:47:03

Jag tycker NOLM var ett ruskigt bra uttryck! Det går ju till och med att uttala  :yay:

Det är att det går att uttala är klockrent  :nod-yes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida