pannkakor ?
anod:
hej fjällmor.
hur mycket av varje då ungefär?
cream fraiche e nog en av dom få saker jag inte testat i pannkakor/plättar ännu. :smile:
hemul:
Jodå, jag tål kolhydrater på det sättet, har ju inget sötsug, men jag vill inte äta spannmål i varje fall. Mitt fusk med det är jättesmå mängder i hemulbröd, ströbröd till panering i bland och pannkakor sådär en gång per år.
Får du sug av minsta lilla? Du kan inte äta ens svensk korv (typ falu, prins, varm)? :sad:
Fjällmor:
Citat från: anod skrivet 2011.08.07 - 19:51:00
hej fjällmor.
hur mycket av varje då ungefär?
:redface: vet inte...
Ekub:
Har också haft svårt att hitta ngt som kan ersätta pannkaka. Precis som dig inte hittat ngt som smakar bra eller har rätt konsistens. Kräm fräs varianten skadar ju inte att testas dock :rolleyes:
anod:
nja du hemul, korv klarar jag som tur e , men det dom med rejält högt köttinnehåll.
det finns finfin korv på lidl faktiskt!! tyskarna e väl kända för att kunna det där med korv.
skulle jag äta ex isterband eller grynkorv edyl e jag torsk så att säga, super hungrig o framför allt godissugen :eeek:
vi får väl experimentera då med fjällmors cf förslag.
vill bara säja till er som inte testat airams fläskpannkaka i ugnen GÖR DET !!!! svingod, den smakar "riktigt" !
men att ta den smeten o steka tunnt på spisen nä det går nog inte.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida