Mynlens Möjliga Minskning
Sorla:
Citat från: Mynlen skrivet 2011.07.05 - 12:13:20
men vad kan man ta bäst om suget blir FÖR starkt?
Nötter eller ost? Det har räddat mig mången gång. Fast nu har jag inget sånt att ta till. :sad:
Vilken gullig unge du träffade! Såna ska man ta med sig hem och bara ha. Peta på han ibland när du behöver en sjysst kommentar. :flirting:
Mynlen:
Citat från: hemul skrivet 2011.07.05 - 12:24:11
Var 120/125 ditt max?
tror det. vågen här hemma 120 max.
Mynlen:
Citat från: Sorla skrivet 2011.07.05 - 12:46:21
Citat från: Mynlen skrivet 2011.07.05 - 12:13:20
men vad kan man ta bäst om suget blir FÖR starkt?
Nötter eller ost? Det har räddat mig mången gång. Fast nu har jag inget sånt att ta till. :sad:
Vilken gullig unge du träffade! Såna ska man ta med sig hem och bara ha. Peta på han ibland när du behöver en sjysst kommentar. :flirting:
Ost och nötter brukar jag ta också. men nötter är ju inte så himla bra varje dag.
Och ja, han är jättegullig :) min dotter är som en syster till honom och hans bror (med vilken hon går i skolan) sen hon började skolan.
hemul:
Det är att du vill äta, vad som helst alltså, och inte sötsug? Hur länge hade du lowcarbat nu igen? Ingen tröst, men det tog flera år för mig innan hungern gav med sig.
Mynlen:
fniss, nej tröst är det inte att det tog flera år.. :eeek:
Sen 14 februari. Och visst förstår jag det kan ta längre tid. Det är inte speciellt SÖT sug jag har, men mest att vilja ha något i munnen, något att knapra på. Hur mätt jag än är! Det var inte så i början av LC, då gick det utmärkt men sen ett par veckor... :bang_head: :bang_head: :bang_head: :evil:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida