Mynlens Möjliga Minskning
hemul:
Jaha, då kan du trösta dig med att det inte är samma som jag hade. Jag blev inte mätt alls hur mycket jag än åt.
Sorla:
Jamen då får du följa i Idalindas spår och knapra isbitar. :nod-yes: Svalkande och gott.
Mynlen:
mmm isbitar! det gjorde jag förr ofta. BRA ide!
:flowers:
Mynlen:
Citat från: hemul skrivet 2011.07.05 - 14:10:22
Jaha, då kan du trösta dig med att det inte är samma som jag hade. Jag blev inte mätt alls hur mycket jag än åt.
funderar... vad är mättnads känsla egentligen. jag känner att det finns matig mat i magen, men samtidigt skulle den säkert klara av mer.
idalinda:
Sorla var snabb, jag läste från början och tänkte att här har jag ännu en hamster som måste ha något knaprigt i munnen.
( det bästa att knapra är ju torra makroner eller ris, men det talar vi inte om högt nu)
Morötter fungerar ibland.
linfröer tuggade jag en åt gången och trodde att Nu har jag hittat det perfekta lösningen, innan jag fattade att jag höll på
förgifta mig.
Detta med isbitar är super, i alla fall under sommaren!
jag köpte sådana engångs iskube-fryspåsar till sonens studentfest och har nu ett helt batteri isbitar i frysen.
Dom plockar jag i ett glas flera gånger om dagen och blir jättenöjd. och kissnödig på kubben också. :lulz:
Om man orkar ha dom i glasen någon minut blir de en aning skörda och inte så hårda att ta det första tugget. :flirting:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida