Mynlens Möjliga Minskning

<< < (10/652) > >>

Mynlen:
Min yngsta ska följa med hennes pappa till frankrike imorgonbitti. Så jag ville packa med henne och städa hennes rum och syrrans rum som hon stökar ner för hennes pappa och nya familj ska sova över en natt här. Men HU så dåligt humör hon har, hon vill inte hjälpa till eller vara medarbetlig (kommer inte på bättre ord) så min dag är mer stressad än normalt. Har tagit en paus från henne nu, sitter här och knåpar på datorn och spelar litet wordfeud på telifånen.. 

idalinda:
inte "sammarbetsvillig"  kanske  eller medgörlig

:yay: äntligen får jag hjälpa någon annan med svenska ! :wave:

Mynlen:
fniss, JA! det var ordet. Samarbetsvillig!! men medgörlig passar nog också. Eller snarare båda med INTE  för..

blir trött, mycket trött på henne ibland. Hur mycket jag än älskar henne, ska bli skönt att hon är iväg 11 dagar. Låter jag som en hemsk mamma nu?

idalinda:
Vissa åldrar är värre än andra.
Mina två äldsta har varit väldigt lugna tonåringar, men minstingen började tonåren som 12-åring med storm.
Det var inte rolgit alls, tur att vi var två vuxna i huset den tiden och att det värsta har gått över för tillfället.
Men solklart är han mer kinkig än de större.

Mynlen:
jag vet. Mina två äldsta var nog tonåringar också och Sari ganska häftig ibland MEN hon gick att prata med. När hon rasat klart vill säga  :cool: Men Linnea hon har alltid varit häftigare i humöret. Det är okej, men ibland så blir det litet FÖR mycket. Tyvärr har hon svårt för att lyssna till andra. Eller mer, hon "översätter" den man säger till det hon ville höra.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida