Mynlens Möjliga Minskning

<< < (8/652) > >>

hemul:
Usch. Jag trodde ju att jag fått plånboken snodd, alternativt tappat den, i vintras. Hade just kommit hem från ICA och inte ens fått av mig kläderna och plånboken fanns ingenstans. När jag sedan spärrat allt hittade jag den på en låg hylla i hallen där jag ALDIG skulle lägga den. Jag hittade den därför att en sak åkte ut när jag gick emot hyllan och när jag la tillbaks den låg blånboken där. Samma sak måste ha hänt när jag kom in, jag gick emot den där hyllan, saken åkte ut och när jag la in den hade jag väl plånboken i handen så den gick samma väg. Men jag hade inget minne av det.

Så leta på omöjliga ställen också, som kylen och badrumgsskåpet!

Mynlen:
kylen är genomsökt, även badrumsskåpen.. hm vänta nu...
nä, där fanns den inte heller.

vi har sökt på det mest konstiga ställen, även sånt som i princip är omjöligt. Jag förmodar att den är lagt någonstans för att inte glömma.

Eller ungen har lekt med den även om hon påstår att hon inte gjort det. Och stoppat den någonstans. Å andra sidan verkar det inte så men den här ungen är ganska bra på att spela teater.

Överlever nog, det är ju inte hela världen. Det är ganska konstigt att jag reagerar så starkt denna gång.

Corny:
Holländsk sill med lök? Vad är det? Låter helt fantastiskt!

Mynlen:
den är rå, nja rå och rå..  med rå lök och litet gurka.

den var inte det från igår, då hade jag bara en (två halvor, hälften av det som ligger på fatet alltså). Dom har blivit ganska dyra nu. men GOTT.

hemul:
Hur är sillen fixad? Är den bara saltad eller har den legat i ättikslag?

Ni har flera sillspecialiteter va? Har för mig jag sett om det på TV.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida