Veckodagbok från Oslotown
Corny:
Jag tycker att det låter extremt osunt om du tränar också. Ätardagar? Har du det? För ärligt talat, om du tränar en hel del, måste kroppen ha dels kolhydrater, och sen kanske lite varierade grönsaker per dag, eftersom de innehåller mycket mineraler, och det behöver du såklart om du styrketränar.
Ja, jag låter förbaskat otrevlig! Men vet inte hur jag ska uttrycka mig på annat sätt. Sorry! :worried:
Och välkommen hit, frökenfräken. :rose:
hemul:
Näe, corny, kroppen behöver nog inte så mycket kolhydrater när man tränar heller, men möjligtvis blir man snabbare med lite mer eller kan maxa mer, därom tvista de lärde. Definitivt kan man bränna av mer, så man kan nog "unna sig" mer om man vill om man tränar mycket.
Nu hör ju jag till den lilla men illustra skara som tror att det på sigt är nyttigare med en något högre kolhydratnivå, men det är ju en annan femma. :whink:
Sorla:
Citat från: Corny skrivet 2011.06.28 - 00:38:04
Jag tycker att det låter extremt osunt om du tränar också. Ätardagar? Har du det? För ärligt talat, om du tränar en hel del, måste kroppen ha dels kolhydrater, och sen kanske lite varierade grönsaker per dag, eftersom de innehåller mycket mineraler, och det behöver du såklart om du styrketränar.
Ja, jag låter förbaskat otrevlig! Men vet inte hur jag ska uttrycka mig på annat sätt. Sorry! :worried:
Och välkommen hit, frökenfräken. :rose:
Nejdå, det behövs inga kolhydrater för att man tränar! Det man får från mjölkprodukter och lite grönsaker räcker gott. Och ätardagar? Vad är det? Man äter när man är hungrig. Efter träning räcker det med ett ägg eller en näve nötter. Bara tänk på mineralförlusten. Så lite salt på ägget, eller några salta nötter, + vatten givetvis.
Se på Colting och min stora idol Ferry. De tränar utmärkt utan kolhydrattillskott. :thumbsup:
hemul:
Iofs, men åtminstone Colting äter ju ganska mycket kolisar och han tävlar på kolisar.
Sorla:
:shock: Gör han! Jäkla gubbe, då har jag missuppfattat honom. :blush:
Men Ferry... :inlove:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida