S Y T R Å D

<< < (2/9) > >>

Vira:
Tack för den länken :thumbsup:. Sånt har jag funderat på länge att göra :lol:. Måste laga undan duk och påslakarn som dottern tingat att jag ska sy :sad:. Sen ska jag sy en mysdress i krossad sammet :biggrin1:.

hemul:
Jag är så trött på skittrosorna man köper. Jag HATAR den där löjliga påsydda spetsresåren det brukar vara ivf runt benen. Jag vill ha insydd resår överallt. Det finns bara inte. Ivf inte för ett rimligt pris.

Vet du någon bra nätaffär där man kan köpa tyg kanske?  :lick:

Bookia:
De senaste trosorna jag köpte var på Ellos, och de har visat sig vara helt underbara. Hur sköna och lättskötta som helst.
Dessutom håller de väldigt bra.

De har också fånig resår kring benen, jag hatar sånt jag med, men här är de faktiskt inte störande. Rekommenderas varmt.   :cheers:

https://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=&productId=169422

hemul:
Det är rätt modell ivf.  :biggrin1:

Bookia:
Hahahahaha.  :lick:

Det värsta jag vet är såna där modetrosor, string och dylikt. Vem fan vill ha en bit tyg i röven. Har aldrig begripit det.

Hipsters verkar det vara lika illa med, de är så högt skurna på in på skinkorna att de åker in i rumpan jättelätt. De ser sköna ut, men de är helt värdelösa.
Fast det kanske gäller bara mig, jag är ju utrustad med redig Beyonce röv, har en rejäl svank i ryggen och en riktigt ordentlig rumpa som putar ut.
Det är i princip omöjligt att hitta byxor som passar, men det är inte lätt att hitta trosor heller.
Det enda som duger är maxitrosor. Rediga rejäla tanttrosor.  :thumbsup:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida