Frityrsmet |
<< < (4/6) > >> |
kwidell: låer som om det kan vara gott!.. men det är för mycket Kolisar i för vår del tyvärr.. försöker köra så strikt som möjligt just nu... så jag kan tappa lite mera överflödiga kilon! :lol: .. men det går säker att smälla ihop nån annan sås på typ kräm fräs eller liknande! :nod-yes: .. tsatziki funkar ju till allt också! :lol: så det blir säkert gott! :lick: |
Corny: Bluecheese, kanske? Hur enkelt som helst. Man bara blandar ihop någon mögelost med crème fraiche, och sen är det klart. Kanongott!!! :inlove: Och självklart mycket mildare i smaken än vad osten är i vanliga fall. |
kwidell: Ja det är inte helt fel!.. ska vara tillsammans med Kycklingvingar och en stark sås också! :dribble: :dribble: |
hemul: Har någon testat att göra frityrsmet på pofiber? Kanke lite färskost också? |
kwidell: :shake_head: när du nu tar upp det hela så slår det mig att jag inte testat att göra frityrsmet över huvud taget ännu! :smack_head: .. föll nog ur tankarna tror jag.... har en hel pärm full med saker som skall testas att tillagas... så detta recept finns mmed där också! :flirting: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |