Kwemlor!
Ninnan:
Vad de ser goda ut på bild!! :tongue:
Hovan:
Jepp, ska jobba natt :fork_off: :mad_viking:nu fredag o lördag och måste ha något att muta mig själv med och tyckte dom såg goda ut så var tvungen att testa, helt misslyckade blev de inte trott att jag körde dom lite för kort tid i ugnen, men de ska gå att äta ändå, lite grädde å hallon elle blåbär eller mandelmassa så blir det säkert bra :thumbsup:.
hemul:
Vad var det för fel då? Försökte du kanske byta ut mjölet mot något annat? Själv ska jag testa med rismjöl och kokosmjöl, men jag tror det behövs någ som binder bra, så mandelmjöl och sånt tror jag inte på.
Hovan:
Gjorde som det står men använde inte silikon formar utan vanliga pappersformar tror det kan ha en bidragande faktor till att de ser ut som de gör, smak mässigt blev det inge fel alls på dom. Det är bara att försöka igen :lol:
hemul:
Enda problemet vi hade med pappersformar var att bullen fastnar i papperet. Fryser man dem så lossnar papperet sen, men det vill man ju kanske inte.
Jag ska testa hemulbrödssmet med kokosmjöl och kanske rismjöl. Inte för kolisarna, det blir så lite, men det känns bra att inte använda vete ändå.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida