Jag blev så inspirarad av den där parodin på Two Fat Ladies och jag kollade på några gamla avsnitt jag har. Jennifer bakade Chopped Walnut and Coffee Cake som såg helt fantastiskt god ut. Jag hajade till när hon sa "This is rather an interesting cake because it has no flour, and I think it comes from Poland.". Så jag spolade tillbaks och kollade ordentligt. Förutom socker, och det vet vi ju hur man fixar, är de enda kolisarna en msk färska brödmulor! Dear Ms Paterson, I also think it comes from Poland!
Tyvärr är det ingra ordentliga recept i filmen, de bara pladdrar medans de lagar, men jag lyckades hitta det på nätet. Får väl hoppas att det är rätt.
http://www.bigoven.com/69142-Chopped-Walnut-and-Coffee-Cake-recipe.htmlBry er inte om den där bilden på nåt som ser ut som bajs som man måste registrera sig för att få se en större version av. I've got it covered, babies! Doesn't it look just delicious?
Jag ska lyssna igenom inslaget och kolla om receptet verkar stämma och översätta det till svenska, men det blir nog inte idag.