Feta - ost |
<< < (12/13) > >> |
hemul: Nä fy vad du ljuger, ena! Inte minns jag nån inbjudan till Helsingör. Tror inte era wienerbröd lockar mig så mycket heller. Jag gillar wienerbröd, men vill inte ha choklad och klet på dem. Brukar pilla bort den mesta sockerglacyren på de svenska om det går. Det är själva det frasiga brödet som är så gott. |
Ena: Jag är heldigvis inte perfekt, men ljuger gör jag inte kära hemul. :nonono: Men om jag nu tänkar efter, så kanske det var danska smörrebröd, utan bröd, som var saken. Menar du alvor, när du säger att du inte minns? :confused3: |
hemul: Ja, tyvärr. Min hjärna tömmer sig med jämna mellanrum. När var det? :blush: |
Ena: Citat från: hemul skrivet 2011.03.27 - 00:30:30 Ja, tyvärr. Min hjärna tömmer sig med jämna mellanrum. När var det? :blush: I början på mitt skrivande här. I ett meddelande. Jag önskar, jag kunne göra så med min hjärna. Jag bärer omkring på alltför mycket skräp. :smooch: |
hemul: Oftast tömmer den inte ut vad jag vill bli av med dock, utan sånt jag vill ha kvar. :sad: Aha, jag såg inte att du ändrat dig till smörrebröd. DET kommer jag ju ihåg! :thumbsup: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |