Feta - ost |
<< < (11/13) > >> |
Corny: Ska testas, Ekub! Låter kanongott! :drool: Men f-n vad du sabbade en bra OT-tråd där. :angrywife: Återgå till ämnet bara så där! Hur kan du med??? :lol: |
Ekub: :lmao: :lmao: Ja kolla det gjorde jag :fingers: There´s a new sheriff in town :spank_u: Lr så beror det på lite för mycket utav drinking_x2 igår, såg inte ens att den var sönderOTad :lmao: :smooch: |
Ekub: Jag vill hellre lära mig danska roliga ord!! Jobbade i Helsingör ett tag men under turistsäsongerna så behvöde inte kunna ett ord danska :shy: |
Ena: Citat från: Corny skrivet 2011.03.25 - 23:20:39 Saken är den, att du har bott här så länge att du bör kunna fler än oss. Någon sa nämligen att "Det första man lär sig i ett främmande språk är de fula orden". :bg: Fast när det kommer till inflyttning vette 17. Då bör andra ord vara mer prioriterade. :whink: Det första ord jag lärte mig var: "skit" Riktig praktisk ord.OCH, när ingen förstod vad jag sa, kunne jag säge: "Ah, skit samma". :laugh: Ekub: I Helsingör behöver ingen svensk läre sig danska. Svenskan blir förstått av alla, eller?Jag kommar från Helsingör. :flirting: Nu är det hele ju så OT som det kan bli, så varför inte? Jag har försökt locka hemul med en sommardag på torget i Helsingör, men hon törs inte :shake_head: Hon är räd för de danska wienerbröd, tror jag. :whistle: |
Shyan: Det är som när kompisarna ville lära sig några ord på Finska.... speciellt killarna ville ju lära sig svärdord o sånt :redface: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |