Feta - ost
<< < (11/13) > >>
Corny:
Ska testas, Ekub! Låter kanongott!  :drool:

Men f-n vad du sabbade en bra OT-tråd där.  :angrywife: Återgå till ämnet bara så där! Hur kan du med???  :lol:
Ekub:
  :lmao: :lmao: Ja kolla det gjorde jag  :fingers: There´s a new sheriff in town :spank_u: Lr så beror det på lite för mycket utav  drinking_x2 igår, såg inte ens att den var sönderOTad  :lmao:  :smooch:
Ekub:
Jag vill hellre lära mig danska roliga ord!! Jobbade i Helsingör ett tag men under turistsäsongerna så behvöde inte kunna ett ord danska  :shy:
Ena:
Citat från: Corny skrivet 2011.03.25 - 23:20:39

Saken är den, att du har bott här så länge att du bör kunna fler än oss. Någon sa nämligen att "Det första man lär sig i ett främmande språk är de fula orden".  :bg:
Fast när det kommer till inflyttning vette 17. Då bör andra ord vara mer prioriterade.  :whink:

Det första ord jag lärte mig var: "skit" Riktig praktisk ord.OCH, när ingen förstod vad jag sa, kunne jag säge: "Ah, skit samma".   :laugh:
Ekub: I Helsingör behöver ingen svensk läre sig danska. Svenskan blir förstått av alla, eller?Jag kommar från Helsingör.  :flirting:
Nu är det hele ju så OT som det kan bli, så varför inte?
Jag har försökt locka hemul med en sommardag på torget i Helsingör, men hon törs inte  :shake_head:
Hon är räd för de danska wienerbröd, tror jag. :whistle:
Shyan:
Det är som när kompisarna ville lära sig några ord på Finska.... speciellt killarna ville ju lära sig svärdord o sånt  :redface:
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida