Kan man få feber av värmen?
hemul:
Klarade mig utan burka. På apoteket tyckte de visst att det såg ut som vattkoppor. Det tyckte en bekant jag stötte på också och hon har jobbat på dagis i typ 30 år. Dessutom har de nya utslag jag får nu en stor blåsa och det har också börjat klia som fan, så det är säkert bara ett ovanligt förlopp. Tack och lov så hjälpte antihistaminet rätt bra och snabbt. Ska ta en till innan jag lägger mig, för det var ett jäkla snoende i sängen igår.
Jag tycker det här är rätt intressant. Vi ska ju få mycket bätte immunförsvar och i mitt fall har det ju stämt hittills. Hade ju min första förkylning i vintras ( började lowarba hösten 2005) och den var lätt som en andeviskning, bara nös och snorade, men inte ett dugg dålig och jag har alltid kännt mig halvdöd annars av förkylningar.
Kan det vara så att mitt superboostade immunförsvar gör att även andra infektioner får ett lindrigare och atypiskt förlopp? Det kan ju i så fall ställa till problem i.o.m. att vården inte känner igen symptomen.
TPC:
Sitter man i ett badkar med väldigt varmt vatten i en timma eller så, och fyllar på med nytt varmt vatten när det börjar kallna, så hinner kroppen inte med att kyla ner och det känns precis som när man har feber. Dock går det över rätt snabbt när man tar sig ur badet.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida