Kokosolja
<< < (2/5) > >>
kwidell:
silverpaketet går under betäckning nödproviant hemma hos oss.. om det vanliga är slut så går det i nödfall att skarva med lite ur ett sådant paket.. men som hemul säger.. det smakar ju ingenting!  :blink:
Sorla:
Jag provade med kokosfett i teet. Men  :badtongue: vad äckligt! det känndes alldeles oljigt i munnen efteråt. Brrr..det blir det inte fler gånger. Får bli några rullar gräddost till teet istället för fett i det.

Annars har jag inte kommit på något annat användningsområde för silverpaketet än för håret och huden. Menlös smak...
Tina:
Jag gillar inte crearomes, den duger att steka i men efter att ha testat biofoods vill jag inte ha någon annan. Den är billigare än cocoosas också.
Uppsalabo:
Nej kokosfettet i silverpaket smakar verkligen ingenting och det är ju trist. Jag ska nog testa någon av de andra sorterna. Tina, är det den dyrare du köper från Hälsokraft? Det finns ju två sorter.
hemul:
Vad konstigt! Själv har jag inte smakat biofoods, men det var folk som inte gillade den förut och de gillade crearomes. Undrar om det kan vara som med stevia, att det finns ämnen i som bara en del känner smaken av?
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida