Ftalater - no shit!
hemul:
Men i tvättmedlet är det ju sådana där mikropartiklar nu istället för fosfat. Som man andas in och gör saker i lungorna. :byecry:
Ekub:
say whaaat?! IUE :puke1: Är det sådant i tvättsåpa med? Använde tvättnötter ett tag men älskade gillade inte dem. Tvätten luktade inget efteråt och hans hårdast skitiga jobbyxor blev inte rena tyckte han...eg. var det att jag hade vänt dem åt fel håll :club:
kwidell:
Tycker det är skrämmande att man inte kan lita på några produkter längre! :cry:... tvättmedel tar man ju för givet att det ska göra saker rena... inte att de ska göra mig sjuk!? :shake_head:
Ekub:
Testa tvättnötter då!! Vet ju visserligen inte om de är besprutade :rolleyes: På tal om skit i mat, såg jag att någon testat olika grillkorvar. Alla innehöll, om det var besprutningsmedel. En ekologisk korv hade väldigt högt antal bakteriekolonier. Det som var riktigt äckligt var att korvarna,alla?!, innehåll flamskyddsmedel. Okej, jag erkänner jag är ingen pålitlig käll, jag kommer inte ihåg riktigt hur det var. Med stod på aftonbladet, och det var göteborgsposten som gjort testet. Det är iaf :max-shock: :max-shock: :max-shock:
hemul:
Läste också det där. Jag antar att korvarna innehöll flamskyddsmedel därför att allting innehåller det nu. Vi med. Brom! :sosad:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida