Pumpasoppa till idalinda |
<< < (4/4) |
Corny: Nja, jag måste ju hinna kopiera alla recepten först! :whistle: Kanske i övermorgon... :flirting: |
idalinda: Äntligen är pumpahäftet tillbaks, varför lade du den på ett så konstigt ställe :club: ? Men minstingen var hyperlycklig när han fick ingen " värdens godaste efterrätt" ( finns med på efterrättena: pumpa, banan, honung ungstekt och sedan en tunn marängtäcke över det hela, mums !) :thumbsup: |
Corny: Jag blev ju tvungen att skynda mig tillbaks med det, och då blev det som det blev... :rolleyes: Vad är världens godaste efterrätt för nåt? Hann ju inte kopiera ett endaste recept för att du stressade mig! :whink: |
idalinda: Den här : http://forum.fetbobba.net/index.php/topic,1598.0.html och jag vaniljsås till är ok, lika så något surt, rabarber/ vinbär, men jordgubbar är också gott. Fast man behöver ingenting, den är go som den är . |
kwidell: den där pumpasoppan hade jag helt missat!! såg ju verkligen jättegott ut.. och enkelt också... bara gröpa ur.. fylla med ost och grädde och sen äta! :dribble: nästa gång jag springer på pumpor i rätt storlek ska jag f-n prova! :nod-yes: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Föregående sida |