Malba

<< < (2/3) > >>

malba:
Ojdå, inte så flitig här.
Har haft ont i en axel sedan förra hösten och det har tagit mycket energi. Nu börjar jag få koll på hur jag ska göra för att mota det onda. Efter en semester med jätteont i axeln gick jag till sjukgymnasten som konstaterade att jag var så spänd (av stress) i en muskel så den blev alldeles stel och orsakade smärta på ett annant ställe. Eftersom jag inte hade gått till en doktor och blivit ordinerad sjukgymnastik fick jag inte gå på arbetstid. Så jag stressade upp till sjukgymnasten som masserade och tänjde mig mjuk och go. s för att sedan stressa tillbaka till jobbet för att jobba in den tiden jag fick minus för att jag var så stressad på jobbet att jag fick ont. Det är nästan så jag fattar att det här kommer att ta tid...

Tyvärr har jag tröstat mig lite för mycket med fel kost. Jag håller mig borta från potatisen, så resten av kroppen klarar sig utan att göra ont, men det syns på vågen. Nu har jag stramat åt kosten igen och det rör sig sakta nedåt.

/Malba

hemul:
Låter kämpigt.  :sad:

idalinda:
ont är icke roligt , det vet jag av egen erfarenhet,
Men vad bra att du har orkat ta tag i maten ändå !

malba:
Hmm, inte ett livstecken från mig på väldigt länge. Men jag finns här och kollar ibland.
Alltför mycket har hänt både jobbet och hemma och som vanligt äter jag fel vid de tillfällena.  :sad: Det har resulterat i tresiffrigt! på vågen.
Såg att det låg en tråd om Anna Hällen i forumet och oavsett vad man tycker om henne fick jag en nytändning av hennes kokbok. Jätteenkla och goda recept, fast lite stora portioner... MEn det resulterade i -2 kg på vågen på en vecka! = Tvåsiffrigt igen.  :smile:

/malba

Corny:
 :wave: Malba!
Vad roligt att du är här igen! Välkommen tillbaka!  :flowers:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida