Luna

<< < (3/4) > >>

elocinave:
oj då! Jag är bara 26,5 år gammal. Man tackar  :worshippy::whink:

Men man kan ju undra hur gammal jag enligt länken hade varit om jag hade ätit fettsnålt. Nu sa jag ju att jag åt mycket fett :confused3:

Sorry Luna, nu okkuperar jag din tråd :shy:

idalinda:
Luna, nu får du stå ut med oss, när du frestar med sådana länkar.... :rolleyes:

Jag svarade på frågan om kost att jag äter " nyttig mat" alltså inte fett, annars försökte jag tänka rätt.

Jag var 21,4 år och förväntas att leva till 92,6 år :lmao:... men sanningen är att jag har mina 90 och 93 -åriga morföräldrar vid liv  och 88-årige farfar dog lite över ett år sedan.
Min pappa dog när han var 38 år , men den åldern har jag redan passerad , så den faran är förbi redan  :whistle: nu siktar jag till 90+ med fina blodvärden :lol:

hemul:
89.6. Fuskade på matfrågan och valde det normala. Det fanns ju inget alternativ för oss. I min släkt är det antingen eller. En del har dött före 65, men de som inte gör det blir mycket gamla. Mormor var 99 när hon dog för ett par år sedan. Farfar 94. Morfars föräldrar också över 90 båda två.

elocinave:
Citat från: hemul skrivet 2008.01.31 - 18:14:40

89.6. Fuskade på matfrågan och valde det normala. Det fanns ju inget alternativ för oss. I min släkt är det antingen eller. En del har dött före 65, men de som inte gör det blir mycket gamla. Mormor var 99 när hon dog för ett par år sedan. Farfar 94. Morfars föräldrar också över 90 båda två.

Så du är 89,6 i det verkliga livet?  :cool_big:

idalinda:
Citat från: elocinave skrivet 2008.01.31 - 18:47:45

Citat från: hemul skrivet 2008.01.31 - 18:14:40

Så du är 89,6 i det verkliga livet?  :cool_big:

wow! hon har hittills bara sagt att hon är 50+  :ROTFL2:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida