The Real Kaos

<< < (4/7) > >>

idalinda:
frukaos, det är så här: Hemul är bara så fruktansvärd avundsjuk, att jag för en gångs skull
han hälsa någon välkommen före henne, :smack_head:, måste tänka på detta nästa gång :flirting:.

hemul:
:ot:

idalinda:
Citat från: hemul skrivet 2009.11.24 - 08:05:31

:ot:

Det hjälper inte att du har hittat den skylten, även om du kan se när vi skriver ,så kan vi läsa dina tankar  :lick:

hemul:
Alla kan se när alla skriver.  :whistle:

frukaos:
Lol, här var det full fart må jag säga  :lol:

Jag är van att folk tror att jag är en fru så det ska jag säkert klara av.  :boxing:
Vi har vunnit två europeiska turneringar så lite stolt är man väl över att vara en FRU också.

Jag ahr käkat LCHF sedan mars-april 2009 och gått ner en 15-17 kilo. Jag hoppas på 5-10 kilo till även om det börjar gå trögt nu. Försöker träna några gånger i veckan och märker att kombinationen träning/lchf ger bra resultat. Har en dotter på 7 år som är anledningen till att jag började engagera mig i skolmaten. Jag gillar verkligen att hon testar sina gränser och provar på nya grejjer men Lätta räknas inte till det som uppskattas.

Den folder jag tog fram blev postad på kolhydrater ifokus men som ni kanske vet så försvinner ju inläggen snabbare än man hinner skriva dom och sökfunktionen fungerar inte så den har fallit den stora glömskan. Kan länka den här istället och om nå'n vill sprida den så är det helt OK.

Finns det brudar här också? Å ändå har jag inga chips ;)

Upprop för barnens mat

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida