The Real Kaos

<< < (3/7) > >>

Corny:
Citat från: hemul skrivet 2009.11.23 - 20:29:51

Vi får be om ursäkt för idalinda. Hon är lite löpsk.  :whistle:  Vi försöker hålla kopplet kort, men lätt är det inte!  :vovve:

Men alltså, hemul, är det inte så det blir när man börjar med LCHF? Där sockret tar slut, tar en annan last vid! Den här är iaf bättre och nyttigare för kroppen! Tur att man inte low-carbar! Då hade man ju kunnat ha bli alldeles karltokig!  :dribble: Men jag tänker INTE vara med på någon ursäkt för idalinda. För som någon klok sa: "Summan av lasterna är konstant"! Hon gillar ju blommor och bin (?), så låt henne hållas!  :lol: :whink:

Välkommen hit, fru kaos! De flesta karlar brukar av någon konstig anledning vara aktiva i ca 2 veckor, och sen är det kört med det här forumet! Undrar varför... :whistle:

hemul:
Ja, jag är ju egentligen glad att nån är intressead av killarna så jag slipper ha alla kladdande på mig.  :whistle: :biggrin1:

Corny:
Citat från: hemul skrivet 2009.11.23 - 23:29:11

Ja, jag är ju egentligen glad att nån är intressead av killarna så jag slipper ha alla kladdande på mig.  :whistle: :biggrin1:

ALLA???  :max-shock: Det är ju bara jag, din skrytboll!  :lol:

hemul:
Tvärr inte. Det har förekommit hemul abuse länge här.  :neutral:

Corny:
Citat från: hemul skrivet 2009.11.23 - 23:40:06

Tvärr inte. Det har förekommit hemul abuse länge här.  :neutral:

Hemskt ledsen över att höra det.  :eeek: Men det är iaf inte officiellt, så det måste vara sånt du har fått på mailen! Alltså kan jag inte uttala mig om de andra trackasserierna!  :neutral: Men det låter hemskt! Kan jag göra något för dig?  :ninja: Trackassera mera tex, så att du glömmer de andra?  :inlove:  :whink:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida