Esthers funderingar...

<< < (6/58) > >>

kwidell:
ja om man bor här i sthlm så är det fortfarande hyffsat varmt och skönt!  :flirting: .. och nån snö har inte setts skymten av... och kommer troligen inte göra det på flera veckor ännu heller!  tyvärr enligt mig!  :laugh:.. älskar Julen!.. och då snön med den!... men just nu e jag rätt nöjd med den härliga vackra hösten!  :lol:

ja visst är det en underlig "diet" detta!.. man lider inte ett dugg!.. ibland känns det nästan som om man gör något fel... inte kan man väll må bra och gå ner i vikt samtidigt heller! :max-shock: .. åtminstonde inte om man ska lyssna på alla fettskrämda stackare!  :lmao: ...  stort Grattis till dig föresten Esther! till din viktminskning!  :flowers: .. är alltid kul när det går åt rätt håll!  :nod-yes:.. ser fram emot att få höra mera om din resa framöver!  :wave:

esther:
Tack kwidell!  :worshippy:
Mina framgångar är visserligen rätt blygsamma jämfört med dina, så jag tar av mig hatten.... :frogdance:

esther:
En mastig jobbarhelg är över och jag ser fram emot en behaglig vecka med en hel del ledighet  :smile:
Nå´t som slagit mig på sistone är hur ofta man får försvara sitt ätande. Fettskräcken sitter djupt i folksjälen och nyss var jag ju där själv.. Idag lämnade jag lite att läsa till en jobbarkompis som är övertygad om att jag riskerar min hälsa. Ibland blir man iofs positivt överraskad. Var hos doktorn för ett par veckor sen (koll av bltr, lite nya recept o sån´t..) och döm om min förvåning när han visade sig mycket positiv till LCHF-modellen.

Nu har vikten stått helt stilla i många dagar. Märkligt nog känner jag fortfarande inte tillstymmelse till panik. Däremot har jag så smått börjat grunna på om jag ändå äter för lite fett.. Avvaktar ett par dagar till så får vi se..

Gonatt alla forumnötare..

kwidell:
 :throw_flowers: tackar så mycket Esther!.. men mina framgångar är också fördelade på ett helt år nu!.. Wow! jag har ätit LCHF i ett helt år!?.. känns som förra veckan jag började..  :whink: .. 
kul att din läkare var positiv!! :thumbsup: .. skönt att se att vissa inom läkarkåren håller sig informerade kring det hela i alla fall!  :lol:

esther:
Inget dåligt jubileum, kwidell... :party:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida