Esthers funderingar...
idalinda:
Citat från: hemul skrivet 2009.10.06 - 10:34:45
Jag har inte gjort några mandelkakor! :club:
jag kan inte hjälpa det, men så står det skrivet med min handstil på den där receptpapper " ska göras som hemuls mandelkakor" så det är så :biggrin1:
hemul:
:gaah:
esther:
Idag kom den första snön..*suck*. Det vräkte inte måttligt. Tog en kort promenix till grannen i förmiddags och snösörjan gick upp över dojorna som blev sjöblöta :sad: Hade planerat att storhandla idag, men tänkte om pga vädret. Grävde i skafferiet och hittade en himla massa tonfisk. Idalindas bottenlösa paj var en höjdare. Till kaffet efter maten en bit 86%-ig choklad. Det är häftigt, ett par rutor av den ger idag samma nöjda känsla som en mycket mycket större bit Marabou i "mitt gamla liv" :lol:
Vikten har stått stilla i snart en vecka. Märkligt nog gör det mig ingenting..
hemul:
Var bor du? Treriksröset? :max-shock:
esther:
Näe hemul...men definitivt på fel ställe. Åtminstone om man har stela och värkande leder som tinar upp åtminstone en aning av sol och värme. Och om man ogillar att skrapa fram bilar ur vitkalla drivor och kisa mot yrsnö när man ska till jobbet... :thumbdown:
När jag blir pensionär vill jag bo i solen, åtminstone några månader per år. Fast att övertyga min älskade man om fördelarna med den lösningen blir en svårare nöt än att förmå honom att skippa kolhydraterna.. :shake_head:
Jag bor fyra mil norr om Luleå....
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida