Växtbelysning, vad ska man ha? |
<< < (17/20) > >> |
Mynlen: Jo. Mejla fabrikanten... Kanske en skomakare kan sätta under en ny sula? |
Ninnan: Det kan ju faktiskt vara så att hemulen skaffar sig en gammal bilskrutt och slänger in skidorna där :crazy:. Sen så tycker jag hemulen har varit en ekorre! :whistle: |
hemul: Hemulen lever på under 10000 i månaden. Det blir inga bilar. Ekorre, jo kanske. |
Sorla: Det var synd på så fina kängor! :sad: Är du säker påa tt de tinte går att göra något åt dem? Ovanlädret är säkert helt ok. Jag tycker du ska ta dem till en skomakare och fråga. Du kan ju inte få mer än ett nej. Så fina kängor förtjänar ett längre liv. Hos oss kan man ringa kyrkan så kommer de och hämtar sånt som ä'r helt och rent. Möbler med. Det är inte kul att slänga hela och fina kläder bara för att de inte passar. |
hemul: Har inte hört om nåt sånt här. Nä, det är flera cm sån där massa mellan själva skon och sulan. Ett tag tänkte jag spara sulorna, för jag har ett par gamla men nya militärkängor som bara har lädersula jag har tänkt lämna in för att få gummisula på, men de hade säkert inte passat ändå och jag tror det hade varit svårt att få dem rena från resterna av massan. Det verkade ha skett någon slags förening. Det var såna där hårda Vibram och jag gillar inte dem ifv. Så ni ser, året jag blev sjuk var ett år jag trodde jag skulle vara väldigt aktiv. :sneaktongue: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |