Växtbelysning, vad ska man ha?
<< < (13/20) > >>
hemul:
Det blev inga bra bilder, men ni kan ivf se att jag har massor med hyllor nu. Allt som var i förrådet utom en byrå är tillbaks där och mer till och ändå finns en massa plats! Det gick inte att gå in där innan, man fick klättra.  :blush:

Mynlen:
Ser jättebra ut!
idalinda:
Det bli så mycket lättare att hitta saker också.
Bara man rensar regelbundet och inte samlar på sig  :laugh:
Sorla:
De där hyllorna såg riktigt bra ut! Vi har IKEAS Albert i vårat förråd. De är inte alls så där smidiga, utan snarare ganska otympliga. Men otroligt billiga, istället.
hemul:
Jo, de var himla bra. De är bredare än Albert också, så per hyllmeter blir inte prisskillnaden så stor. De måste nog skruvas fast i vägg dock. De var som spagetti innan jag fick fast dem. Men det räckte med två skruvar för att de skulle bli totalt stabila. Man kan montera ihop dem, så att de sitter ihop som en lång hylla alltså, om man vill. Men jag tyckte det var listigt att låta det vara mellanrum istället så får man "hörnor" att ställa höga saker i om man behöver. Väldigt nöjt med dem är jag.  :nod-yes:

Det var bra att hörnstolparna har massor med hål också. Jag köpte listigt en hög med S-krokar på IKEA så jag kan hänga massor med grejer utanpå hyllorna liksom om det behövs. Enklare än att sätta upp krokar i en trähylla. Å sen gillar jag plåt bättre i skitiga utrymmen för det är lättare att göra rent om andan faller på. Omålat trä är rätt svårt att torka av med en trasa om det inte är fint slipat.
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida