Växtbelysning, vad ska man ha? |
<< < (12/20) > >> |
idalinda: Riktigt smart! :nod-yes: Jag har fixat uteförrådet idag och är nöjdens också. |
hemul: Nummer 2. Är det inte en vacker syn? :inlove: Efter jag tog bilden har jag borstat och dammsugit både väggar och tak och golv och vippat ovanpå rören. Och dragit ut alla gamla bautaspikar som satt i väggarna istället för krokar. Nu ska jag käka, sen ska jag ner och skura rent så får det torka över natten. Sen blir det stor inflyttning i morgon. Jag kommer att få rum med massor med skit som jag har inne nu. Alla kläder som jag hoppas krympa i t.ex. Sen ska jag ha förråd av tomburkar och sånt, torkad svamp och annan mat som inte behöver kylas, lager av toapapper och annat man köper på sig när det är billigt. Man behöver ju inte ha 5 paket kakao, 4 pkt salt o.s.v. i skafferiet när man kan ha lagret i sitt fina källarförråd, visst? :flirting: :hurray: |
Mynlen: :thumbsup: :clapping: :yay: DUKTIGT!!! |
idalinda: Du har byggt hyllan själv?! DET är duktigt! |
hemul: Nej, nej. Det är original. Det var i det andra förrådet, eller det första, det jag började med som jag satt in hyllor. Det fanns inga alls där. Men jag gjorde det lätt för mig och köpte plåthyllor. Det var nog jobb att skruva ihop dem. Händerna är alldeles sönderskurna. Ska ta en bild på det med ska ni få se vad fint det blev. Laddar upp den när jag är vid datorn. Är i källarn med phonen nu. |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |