Hej alla nya!
Ekub:
hej hallå!
Jag har en fråga. Jag är inte speciellt utseendefixerad men skulle vara rolig om man kunde lägga upp en bild. När jag går dit man gör det, vad den sidan nu hette...inställningar lr ngt, och väljer jag har egen bild (tror jag det står, där man letar upp en på sin dator menar jag i vilket fall!) och letar upp en bild och väljer spara så får jag ett felmeddelande. Att jag inte har valt en godkänd personlig bild, ja typ ngt åt det hållet. Felmeddelandet kommer upp i röd färg och även personlig bild är rödfärgad, den där man kan välja musiker och skådespelare. Men det är ju inte den jag skulle välja, hade ju kryssat i den andra! Är det någon som fattar mitt babbel så tar jag gärna emot tips! :flirting:
Fettiga hälsningar :flirting:
hemul:
Den kanske är för stor eller i fel format. GIF, JPG och PNG går bra tror jag. Förminska den så den är ungefär som våra så går det nog.
Ekub:
Den är i jpg och har förminskat den MASSOR!! Är nästan inget kvar av bilden *s*. Men eftersom felmeddelandet syftade på en annan variant av val för bilduppläggning blir jag lite skum på det :sad:
hemul:
Vad säger felmeddelandet då? Du försöker lägga in den som ava va?
Ladda upp den här då få se!
hemul:
Men få se då! :lol1:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida