Hej alla nya!

<< < (5/48) > >>

Lianne:

Hej på er!!  :wave:
Om ni hör någon tassa omkring här inne så är det jag som
försöker lokalisera mig samt lösa mysteriet med smörklickarna.  :lol:

Corny:
Citat från: Lianne skrivet 2009.11.26 - 22:53:38

Hej på er!!  :wave:
Om ni hör någon tassa omkring här inne så är det jag som
försöker lokalisera mig samt lösa mysteriet med smörklickarna.  :lol:

Mysteriet med smörklickarna, om jag inte minns fel, är att man måste ha skrivit 10 inlägg för att kunna ge en smörklick fär något man tycker har bra åsikter. Det andra är såklart att man kan ta bort en smörklick från någon som man tycker har helt fel. Det är ett sk belöningssystem för bra och dåliga inlägg. Här brukar dock bara den positiva sidan märkas. För jag har aldrig varit med om att folk har tagit ifrån någon smörklickar om det inte har varit välförtjänt!

Corny:
Tror faktiskt att jag är en av de få som har råkat ut för det, iom att jag mer eller mindre tiggde om smörklickar för skojs skull. Idalinda hängde med och gav mig 5 stycken eller nåt. Också på skoj. Så från 2 till 7 ungefär. Men då minskade det ganska så snabbt. För varje dag var det någon där och plockade mina smörklickar. Tills de var på "rätt" nivå. Visst var det rätt, men det är också lite roligt att det är så betydelsefullt! Jag fattade inte det på den tiden. Nu tror jag att jag har de smörklickar jag förtjänar, men man vet ju aldrig!  :lol:

hemul:
Välkommen upp i smöret, Lianne!  :wave:

idalinda:
Halloj, Lianne  :wave:, tassa lungt ett tag,  men blanda gärna med på soppan här, det är bara att våga  :flirting:!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida