Ja nog är det rätt snabba kast alltid!
önskar att det ska lugna ner sig lite igen... och önskar att vi snart får veta om vår vän kommer klara sig eller ej.. även om jag inte har så stora förväntningar där... men man lever ju alltid på Hoppet!
Hemma så har i alla fall maken äntligen vaknat till och börjat ta tag i allt som ska göras!... detta efter att jag blev en riktig
i söndags morse. detta efter att han ännu inte gjort något av det jag bett honom att göra!.... så jag skrev en lista med en massa saker som skulle göras, gav den till honom med orden: om du inte har gjort ett minimum av två saker på denna lista i dag, så tar jag väck din XBox!
sedan tog jag med mig handkontrollen och förvarade den över dagen i mitt sängbord.
när jag så steg upp på kvällen (jag jobbar natt, så jag sover dagtid) så hade maken varigt mycket duktig och utfört flertalet av de saker jag skrev ner åt honom!
i går kväll så var det för ovanlighetens skull han som stängde av TV:n och drog igång med fixande och donande innan jag skulle till jobbet.
.. ÄNTLIGEN!!!! ... nu känns det inte lika ensamt längre. .. och tänk att det bara skulle till ett hotande om borttagande av Xboxen!... hade jag vetat det hade jag gjort det för länge sedan!