Bookias krig mot Candida
<< < (6/13) > >>
hemul:
Kan de inte remittera dig nånstans där de vet vad de gör? Att en del får sånt ofta, det har jag ju hört, men detta verkar ju mer eller mindre kroniskt. Är väl inte bra att äta så starka mediciner ofta heller. Ska du gå så där tills det slår sig på njurarna har de tänkt? :so_mad:
Bookia:
Citat från: hemul skrivet 2009.05.23 - 23:29:44

Kan de inte remittera dig nånstans där de vet vad de gör? Att en del får sånt ofta, det har jag ju hört, men detta verkar ju mer eller mindre kroniskt. Är väl inte bra att äta så starka mediciner ofta heller. Ska du gå så där tills de slår sig på njurarna har de tänkt? :so_mad:

Vad pratar du om nu? Svampinfektion eller UVI?  :blink:
hemul:
Både och, men infektionen när det gäller njurarna.

Jaha, tappade en bokstav. "...det slår sig på njurarna..." skulle det va.
Bookia:
Citat från: hemul skrivet 2009.05.24 - 00:45:54

Både och, men infektionen när det gäller njurarna.

Jaha, tappade en bokstav. "...det slår sig på njurarna..." skulle det va.

Tja, på gyn befattar de sig inte med petitesser som UVIer, det sköter vårdcentralen. Läkarna på VC suckar bara och säger "Vi vet inte varför vissa kvinnor får återkommande urinvägsinfektioner, det är ett gissel. Vi kan bara erbjuda antibiotika.". På gyn tar de bara "hand om" min svampinfektion och där säger dem "Vi vet inte varför vissa kvinnor får återkommande svampinfektioner, det är ett gissel. Vi kan bara erbjuda diflucan".

Men faktum är att på tio år som jag har haft dessa problem, har jag aldrig haft så långt uppehåll som jag hade nu. Före denna gång var sista gången jag hade UVI+svampinfektion i september 2008. Med lite tur kanske jag lyckas vända det här helt. *håller tummarna*
Lisbeth:
Läs på www.healinglife.se Sök på Zervital. Där finns mkt matnyttigt om candida och alt. med.
Finns också mkt att läsa på "Alternativbehandlingar i fokus , Under gamla huskurer och sedan svamp
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida