Nu är jag japan!
<< < (15/16) > >>
Tina:
Jag äter alltid lite kolisar. Det var en normal dag. Alltså jag var hos doktorn på eftermiddagen och hade inte ätit några kolisar på dagen innan dess. Angående depresion är det ju svårt att svara på om det är psykiskt eller fysiskt. Jag är trött och kraftlös, det skulle kunna vara psykiskt men jag tvivlar.
hemul:
Jag är nog förvirrad. Jag trodde du provade att äta lite mer kolisar.

hemul:
Jag har tappat tråden alldeles nu. Började du må så här före eller efter du började lowcarba? Jag vet att du har sagt det men jag hittar inte på't.
Corny:
Dagens antidepressiva tabletter hjälper mot så mycket olika saker att man inte ens behöver vara deprimerad för att ta dem. Har du fått tabletter som höjer enbart serotoninhalt, eller sådana som höjer dopaminet också?
Hoppas att du blir bättre snar, Tina. Det här låter inte roligt!
Tina:
Nja Hemulen, jag vet inte om jag dragit hela storyn här. Jag har väl lidigt av det här mer eller mindre i flera år men det blev snarare sämre när jag la om kosten. Men kroppsligt mår jag bättre ändå och vill inte börja äta kolhydrater igen. Svårt att förklara. Och jo jag har ökat på kolhydratintaget men inte så mycket, tomaterna är ett litet steg, sen tar jag någon frukt om dagen och kanske en tallrik yoghurt.

Corny det var serotenintabletter vad jag kunde utläsa av bipacksedeln, är inte så hemma på det här. Jag får väl testa i alla fall, fick bara en kartong sedan ska vi utvärdera.

Tack gulliga ni som bryr er  :bearhug:
Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida