Nu är jag japan! |
<< < (6/16) > >> |
hemul: Förstår det. :nod-yes: |
hemul: En sak till som jag glömt att berätta. För några år sedan började jag tappa hår. Inte mycket, men förut hade jag inte tappat alls och nu var det plötligt en liten tuss på avloppsgallret varje gång jag tvättade håret. Är osäker nu på om det började i samband med LCHF eller före... :confused3: Anyway, när jag tvättade håret häromdan så tänkte jag på efteråt att jag inte mindes att jag plockat bort nåt hår. Tvättar över diskhon ibland när jag inte vill duscha samtidigt, har inget badkar att böja mig över, så det är rätt lätt att se. I kväll tänkte jag på det och kollade jättenoga. Inte ett strå! :thumbsup: |
Corny: Bara bra effekter på din kropp ju! Kan inte göra annat än att gratulera! :clapping: :flowers: |
hemul: Tack! :inlove: Det har ju varit negativa effekter också. Min nya teori, särkilt med tanke på vitaminens erfarenheter, är att jag tar för låg dos. :sneaktongue: Jag vill åka till dr Brownstein så han får ta hand om mig! :cry: |
idalinda: spännande ... ( börjar dina ögon bli också lite snea :whistle: :flirting:) |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |