Nu är jag japan!
<< < (3/16) > >>
Kusin Vitamin:
I början blev jag också varm ett tag efter jag tagit joden, men nu har det jämnat ut sig. Men jag tar ju iofs både morgon och kväll.
hemul:
Jag tycker jag dricker mera. Gör du också det?
Kusin Vitamin:
Ja, faktiskt har jag blivit törstigare. Det är väl för att vi svettas så mycket! :laugh:
Kusin Vitamin:
Nu har jag experimenterat lite med doseringen. För en vecka sedan testade jag att ta nästan dubbel dos en dag (ca 100mg) och det var lyckat, full av energi blev jag och gick ner ett halvt kilo. Sedan återgick jag till normaldos igen (och började dessutom med MSM som jag mådde riktigt risigt av i början). I förrgår när jag läst den här tråden testade jag att hoppa över kvällsdosen och tog alltså bara ca 25 mg för att se om det hände något. Och det gjorde det, mina kalla domnande händer var tillbaka.  :cry:
Så igår ökade jag dosen igen till ca 75 och blev varm och pigg igen, och gick ner ett halvt kilo också (hade gått upp det jag gick ner förra gången). Slutsatsen av det här är ju att jag måste få i mig minst 75 mg jod/dag. Så nu blir det så!
Måste beställa mer jod också, det går ju åt i en rasande fart. :drink2:
hemul:
Du kanske skulle testa labbet i Quito? De är ju billigare.  :tongue:

Fan i helvete! Vore jag inte en fattiglapp skulle jag sticka till Amerika och få hjälp med detta! Allvar, jag skulle det. Jag mår delvis konstigt vilket jag antar beror på Levaxinet, så jag törs inte experimentera själv så där som du. Fan vad jag hatar sjukvården! De har gjort mig både sjuk och fattig och ingen hjälp får man.  :so_mad:

Navigering
Meddelandeindex
Nästa sida
Föregående sida