Gissa vem som har 4 krabbor, 2 cheddarostar och 2 stora bitar tjocka revbensspjäll?

Ska du äta krabba på svenka så delar du dem bara på mitten (mitt mellan ögonen) och äter med rostat bröd, hovmästarsås och, om man vill, ost. Hovmästarsås rör man ihop på en minut. Det finns ett organ i krabban som är litet och ganska runt och i konsistensen som fiskmjölke. Det ska man inte äta, annars äter man allt. Finns inte enklare och mer snabblagad mat. Ifall inte krabborna säljs råa i Holland förstås?
En av dina kassar gick sönder och spred maten över hela trottoaren! Hade tur, för en kille på cykel stannade för att hjälpa mig och han frågade om det var min ost som låg på andra sidan gatan och det var det ju! Det var såna där små cheddarostar i vax och den hade vill letat sig ut genom hålet innan hela kassfan sprack. Fick rum med maten i en kasse och i fickorna, men jag var ju skiträdd att den andra kassen också skulle gå sönder när den var så tungt packad. En av mina finaste kassar var det också så klart.