Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.19 - 06:52:23 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Jättebra serie  (läst 1712 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bookia
Hero Member
*****

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 622



« skrivet: 2008.10.14 - 12:40:08 »

Först vill jag gratta lite folk här till deras nya barn(barn). :thumbsup:   Är tyvärr väldigt dålig på att svara i tåtarna.

Jag brukar kolla på en del serier, jag har sällan tid eller ork att ta mig igenom en hel film. Då är ett serieavsnitt lagom att kolla på då och då. Jag äger ej någon TV så serierna får jag tag på ...ehum...annat vis.  :whink:
Tycker personligen att det inte finns så många jättebra serier, men nyligen kom det ut en ny som är helt underbar. Det är väldigt korta avsnitt, 20min (30 om man späder ut med reklam) och de är inne på säsong 2. Den heter "The big bang theory" och handlar om ett gäng nördar samt en snygg grannflicka. Måste ses.  :thumbsup:

Tyvärr är det dåligt med svenska subs till serien, men engelska subs kommer ut regelbundet och i tid.
Har ni linux kan ni använda mplayer till att spela upp serie+subs, annars funkar VLC väldigt bra för övriga operativsystem. Det må verka meckigt, men denna serie är sjukt värd all ansträning, jag lovar.  :yay:
Loggat

All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a very average star.
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544