Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2019.07.22 - 21:12:49 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Dancing Nathan  (läst 561 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 62

Antal inlägg: 30793

Hemsida
« skrivet: 2016.10.31 - 14:09:11 »

What's he been smoking?  :lmao:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=lugM0icby3M" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=lugM0icby3M</a>
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU! | Fat is the new thin.
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ary
Gäst
« Svara #1 skrivet: 2016.11.01 - 11:06:14 »

:lulz:

Eller så kliar det på ryggen.  :tongue:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2016.11.01 - 11:48:53 »

Kolla på hans konto, det finns fler filmer och jycken gör likadant hela tiden, på olika stolar.

Tycker det där när han kastar till med huvudet och sätter igång är så roligt! :lol:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU! | Fat is the new thin.
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2016.11.01 - 11:53:31 »

Förresten är kineser rätt kul hundar. Nästan så jag kan tänka mig en. Fast en med "päls" dårå. Men de ska vara rätt egensinniga. Det står att många är duktiga på lydnad, agility o.s.v.  - när de har lust. Och jag vill gärna träna mycket med den hund jag skaffar, även om jag inte tänker tävla. Har alltid drömt om att ha en hund som bara slänger sig ner i gruset på kommando o.s.v. Och nu har jag ju tiden att hålla på. De har ju blivit väldigt vanliga också. Förut var det ju sensation när man såg en. Det känns inte heller bra. Hundarna brukar bli dåliga när rasen växer snabbt i popularitet.
Loggat

Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.074 sekunder med 22 databasfrågor.