Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.29 - 06:17:05 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Nätbutik med billig mat (och annat)  (läst 4527 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« skrivet: 2016.08.13 - 21:03:46 »

Hittade den här sajten som säljer mat och lite annat. Kort datum, överskott... kraftigt prissänkt. Allt är väldigt noga deklarerad med innehållsförteckning och bäst före.

http://matsmart.se

Det är ju mest skräp förstås, sånt som de flesta av oss inte äter. Men det finns små guldkorn också. T.ex. Örtekräms ekologiska kryddor (bäst före slutet av 2018). Kokoschips och ekologiska nötter såg jag också och ekologisk olivolja.

De hade ett tråg fullt med de där kryddorna på ICA för ett par månader sedan, samma pris som om man köper 3 på sajten, 10:-. Jag köpte några burkar. Chilin var totalt smaklös. Fick lov att ta fram pepparkvarnen. Paprikapulvret däremot var otroligt gott! Den första paprika jag köpt på decennier som smakat något. När jag rusade tillbaks för att köpa fler burkar var allt så klart slut.


Så jag ska faktiskt testa för jag vill ha den där paprikan. Frakten på 49:- finansierar jag genom att köpa ett storpack Dove-tvålar. Svårt att få ihop så det motiverar frakten annars. Men kan man beställa ihop med någon, särkilt en normalkostare, så blir det nog lite intressantare. De har dricka för 2:-/st och sånt där.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2016.08.17 - 18:18:31 »

Det här var ju smidigt. Har redan fått grejerna. Bra och tydligt email, bra packat med ett snöre runt lådan så den var lätt att bära. De ekologiska jordnötterna var jättegoda! Har aldrig sett märket förut, Smiling. Men jäklar vad det stank när jag tömde ut innehållet i lådan och alla tvålarna tumlade ut!  :lulz:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544