Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.29 - 14:01:20 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Konstiga utslag  (läst 13865 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #15 skrivet: 2016.08.15 - 22:36:50 »

aha...
Loggat



berittis
Hero Member
*****

Smörklickar: 9
Offline Offline

Antal inlägg: 873


« Svara #16 skrivet: 2016.08.17 - 18:47:43 »

Hemul, det är blandade känslor att gå i pension. Det blir skönt att inte behöva stiga upp 4.30, dessutom hinner jag ju mera hemma (ganska eftersatt, man är ju inte 20 år längre, hehe) och nu blir det tid och ork för promenader.  :nod-yes:  Men jag kommer att sakna alla i personalen och själva jobbet också förstås.  :worried: Jag har ju verkligen trivts bra och jag gillar alla där. Men det är bara att se framåt och ta en dag i taget.  :smile:

Tack Mynlen.  :smile: Jag hoppas också att medicinen gör nytta så att jag kan sluta med den så snart som möjligt. Jag har slutat med mjölkprodukter och minskat ner på gasbildande grönsaker. Ost är nog svårast att vara utan. Ost är så gott och användbart till mycket.
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #17 skrivet: 2016.08.17 - 19:18:04 »

Jäklar så tidigt du måste börja! Jobbar du inom vården? Du behöver inte svara om du inte vill.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
berittis
Hero Member
*****

Smörklickar: 9
Offline Offline

Antal inlägg: 873


« Svara #18 skrivet: 2016.08.18 - 19:38:57 »

Ja,  jag jobbar inom vården men inte som vårdpersonal. Eller, på sätt och vis. Jag jobbar i ett personalrum på Operation i Sunderby Sjukhus i Luleå och "vårdar" personalen. Jag börjar tidigt för att duka fram frukostbuffé, hålla i ordning, sköta kaffeautomaterna, beställa varor till frukosten och allmänt vara "kökshäxa" :lol:
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #19 skrivet: 2016.08.18 - 19:47:49 »

Aha! Jag förstod på det du sa att det var något "socialt" och tiderna fick mig att gissa på vården.  :lol:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544